9 תשובות
בסגר הראשון הכרתי מלא חברים בווצאפ כי היה לי משעמם נכנסתי לקבוצות וכאלה (אבל ניתקתי קשר עם כולם כבר)
שואל השאלה:
אין לי + אני דיי לא בקטע של אינסטגרם
אין לי + אני דיי לא בקטע של אינסטגרם
אנונימי
קבוצות בוואטצאפ או באינסטגרם
אין,תנסה דרך האינסטגרם
hoop אבל יש שם גם יותר מ18
אין משהו כזה
שואל השאלה:
-_-
-_-
אנונימי
וואצפ
yubo כולם שם קוקסינלים אבל
באותו הנושא: