מה אתם אומרים על הציונים שקיבלתי ביום המאה (לא כל כך יודע אם זה גרוע טוב או סבבה) תהיו אמייתים אבל
3-הדרכה 5-השקעה והתמדה 3-עיבוד מידע 2-ניהול וארגון 3-עבודת צוות 5-התנהגות מסגרתית 5-בגרות ובשלות 1-קשב מתמשך 2-תפיסת מרחב 4-טיפול באדם 3-פיקוד 2-הפעלה טכנית אני לא יודע מה להרגיש לגבי זה כאילו אני סבבה עם הציונים אבל 1 בקשב מתמשך זה כאילו הייתי נוראי בזה