12 תשובות
^ סימפל מהממים רק איתם הפנים שלי נשמרות חלקות ויפות
בכלל לא הוא ממש ממש טוב
שואל השאלה:
בסימפל יש רק 15 זה לא מספיק
אנונימית
בשל אוון יש 50
שואל השאלה:
והוא טוב אוון? היה כתוב שהוא מיועד לעור רגיל עד שומני זה לא נראלי מספיק צריך שיהיה ממש oil-free
אנונימית
העור שלי ממש שומני ושמתי אותו בזמן שלקחתי ראקוטן וכל העור שלי היה פצעים והוא הכי טוב שניסיתי
אבל לכל אחד יש עור שונה
לי אישית יש קרם לחות שהוא גם קרם הגנה, של סימפל
של דר' עור מעולה
קצת יקר אבל שווה לעור שמן מעורב
והוא מכיל גם מקדם הגנה
שואל השאלה:
הוא לא שומני?^^^
אנונימית
יש קרם אחד טוב של אוון שהוא לא שומני
ושמים אחרי קרם לחות
יש של אוון הכתום בבקבוק, לעור שמן הנוטה לפגמים
שואל השאלה:
כמה יש בו sfp?^
אנונימית