12 תשובות
שואל השאלה:
הוא לא שומני?^^^
הוא לא שומני?^^^
אנונימית
בכלל לא הוא ממש ממש טוב
שואל השאלה:
בסימפל יש רק 15 זה לא מספיק
בסימפל יש רק 15 זה לא מספיק
אנונימית
בשל אוון יש 50
שואל השאלה:
והוא טוב אוון? היה כתוב שהוא מיועד לעור רגיל עד שומני זה לא נראלי מספיק צריך שיהיה ממש oil-free
והוא טוב אוון? היה כתוב שהוא מיועד לעור רגיל עד שומני זה לא נראלי מספיק צריך שיהיה ממש oil-free
אנונימית
העור שלי ממש שומני ושמתי אותו בזמן שלקחתי ראקוטן וכל העור שלי היה פצעים והוא הכי טוב שניסיתי
אבל לכל אחד יש עור שונה
אבל לכל אחד יש עור שונה
יש קרם אחד טוב של אוון שהוא לא שומני
ושמים אחרי קרם לחות
ושמים אחרי קרם לחות
^ סימפל מהממים רק איתם הפנים שלי נשמרות חלקות ויפות
שואל השאלה:
כמה יש בו sfp?^
כמה יש בו sfp?^
אנונימית
לי אישית יש קרם לחות שהוא גם קרם הגנה, של סימפל
יש של אוון הכתום בבקבוק, לעור שמן הנוטה לפגמים
של דר' עור מעולה
קצת יקר אבל שווה לעור שמן מעורב
והוא מכיל גם מקדם הגנה
קצת יקר אבל שווה לעור שמן מעורב
והוא מכיל גם מקדם הגנה
באותו הנושא: