3 תשובות
אולי לאפס אותה דרך האיימיל
או לבקש מהמערכת
או לבקש מהמערכת
תעשי אימייל ואז סיסמא חדשה
תפני למערכת, או שתעשי "שכחתי סיסמה" וזה ישלח לך קישור לאיפוס.
(רקאם את זוכרת את האימייל של המשתמש)
(רקאם את זוכרת את האימייל של המשתמש)
באותו הנושא: