13 תשובות
זה טוב לא?
שואל השאלה:
^זה בעיקר מצחיק
^זה בעיקר מצחיק
אחת הבדיחות הכי טובות שלו
הו^^^
אז חהחהחהנחה
אז חהחהחהנחה
איזה חמוד בוטין
שזה לא באמת מעניין את פוטין והוא רוצה שנתמוך בו כנראה
זה טוב
הסנדלר הולך יחף
אינטרסים.
לא באמת אכפת לו
לא באמת אכפת לו
שואל השאלה:
^סטלין בפרופיל..
^סטלין בפרופיל..
הבן אדם טרוריסט בעצמו והוא פתאום אכפת לו מכמה יהודים שמתים..
לא אמין זה רק בשביל היח''צ
לא אמין זה רק בשביל היח''צ
זה הדבר הכי מצחיק שקראתי בחיים שלי
פוטין הכי גבר, מצוין. יהי זכר ההרוגים ברוך והחלמה מהירה לפצועים, עצוב.
באותו הנושא: