13 תשובות
זה טוב לא?
שואל השאלה:
^זה בעיקר מצחיק
אחת הבדיחות הכי טובות שלו
הו^^^
אז חהחהחהנחה
איזה חמוד בוטין
שזה לא באמת מעניין את פוטין והוא רוצה שנתמוך בו כנראה
זה טוב
הסנדלר הולך יחף
אינטרסים.
לא באמת אכפת לו
שואל השאלה:
^סטלין בפרופיל..
הבן אדם טרוריסט בעצמו והוא פתאום אכפת לו מכמה יהודים שמתים..
לא אמין זה רק בשביל היח''צ
זה הדבר הכי מצחיק שקראתי בחיים שלי
פוטין הכי גבר, מצוין. יהי זכר ההרוגים ברוך והחלמה מהירה לפצועים, עצוב.