7 תשובות
מה את נכה בשכל מה הבעיה להכין חביתה?
אנונימית
מיקרו? לא.
תנסי זה לא אמור להיות כל-כך קשה במחבת
לא במיקרו
אש נמוכה
קצת שמן
מקסימום תבדקי ביוטיוב איך להכין או תבקשי עזרה כי אין בזה בושה בכלל.
לא פשוט תשימי על אש נמוכה
לא ממליצה במיקרו
אוי לא
ואל תנסי