9 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי זה בכל זאת עזר תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה שיהיה כשר
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
מה הזמנת?

אני בעיקרון לא יכול ללכת לשם כי אני גר בגוש דן

טעים יחסית למה שמוכרים לרוב!
אנונימי
שואל השאלה:
פיצה יוונית היה טעים ממשש
אנונימית
אני לקחתי את זאת עם הקונפי שום ועגבניות מיובשות

את גרה בצפון?
אנונימי
יש בכרמל דווקא פיצה מהדרין מדהימה מבצק מחמצת ודי נעים שם אבל קצת קריר והיא נקראת "סילביה" אם אני לא טועה. אכלתי שגם לפני כמה ימים והיה מושע למדי

אה. דיברת על מאפייה. אז הבנתי לא טובה. או שערכת?
אנונימי
ביקרת?
אנונימי
הנה תמטנה
אנונימי