5 תשובות
אה לאמשנה את צריכה את השם תחנה שממנה את הולכת
תורידי מוביט
קו 11 ,אבל צריך ללכת ברגל..
אין קו ישיר 11 הכי קרוב אם את רוצה את יכולה לקחת כמה זה יותר נוח ומהיר
שניה אני אבדוק לך
יואו גם אני גרה בחולון
ותבדקי במוביט