6 תשובות
תלוי איזה החלקה עשית, ברוב הסבונים יש מלחים אז זה די יהרוס לך
זה יהרוס את ההחלקה
זה די יהרוס את ההחלקה, השיער לא יחזור להיות טבעי לדעתי, הוא פשוט יהיה במצב ביניים מוזר כזה וזה לא יהיה טוב
שואל השאלה:
החלקה הורגנית, מה זאת אומרת מצב ביינים?
כאילו זה לא יהיה השיער הטבעי שלך וגם לא ההחלקה
זה יהרוס את החלקה