3 תשובות
מגניבב אשמח לשמוע איך המנגינה שיוצאתת
שואל השאלה:
כן אני יודע
אני לרוב מנגן על בס שזה פינגרסטייל ולא אקורדים (לרוב)
כן אני יודע
אני לרוב מנגן על בס שזה פינגרסטייל ולא אקורדים (לרוב)
שמע אישית נראה לי הגיטרה קצת לא מכוונת לך בתור מישהי שניגנה בעבר בתכלס אחלה נגינה אם אתה רוצה עצה אני חושבת שאתה יותר צריך לעבוד על המעבר והפריטה אבל בתכלס כל הכבוד
באותו הנושא: