4 תשובות
בדרך כלל אמורים לגזור כל שלושה חודשים שלוש סנטימטר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא ישר
הוא צומח אחיד
מה זאת אומרת לא ישר
הוא צומח אחיד
אנונימית
פשוט תגזרי כל חודש 1 ס"מ
כשהוא לא ישר כבר
באותו הנושא: