2 תשובות
אני הולכת לעשות שנה הבאה באיכילוב!!! זה נראה מדהים הייתי בסיור וזה מעניין בטירוף וגם האיזור המושלם בתל אביב
יש תקנים של עוזרת רופא/עוזרת אחות שאת ממש במגע עם מטופלים ויש עוד תקנים שהם יותר משרדיים כאלה
יש תקנים של עוזרת רופא/עוזרת אחות שאת ממש במגע עם מטופלים ויש עוד תקנים שהם יותר משרדיים כאלה
יש לי חברות שעושות..
הן עושות ב..
והדרת- עבודה חברתית עם קשישים
שמע- עבודה עם לקויי שמיעה
בית ספר תיכון בדרום העיר לבנים
זה ספציפי במה שחברות שלי עושות..
בכללי יש עוד המון תקנים.
ממליצה לך לפנות לאחת העמותות (בדגש על האגודה להתנדבות) ולבקש מהם לשמוע על תקנים בעיר ת''א לפי התחומים שמעניינים אותך. הם יפנו אותך לרכזת בעיר והיא תוכל להמליץ לך על תקנים.
בנוסף את יכולה לעלות פוסט בקבוצה "צריכות שירות???" בפייסבוק.
הקבוצה מורכבת מבני\ות שירות בעבר, בהווה, לעתיד וכן רכזות.
מאמינה שתקבלי שם הרבה יותר מענה על בנות שעושות, עשו או מכירות.
בהצלחה!
הן עושות ב..
והדרת- עבודה חברתית עם קשישים
שמע- עבודה עם לקויי שמיעה
בית ספר תיכון בדרום העיר לבנים
זה ספציפי במה שחברות שלי עושות..
בכללי יש עוד המון תקנים.
ממליצה לך לפנות לאחת העמותות (בדגש על האגודה להתנדבות) ולבקש מהם לשמוע על תקנים בעיר ת''א לפי התחומים שמעניינים אותך. הם יפנו אותך לרכזת בעיר והיא תוכל להמליץ לך על תקנים.
בנוסף את יכולה לעלות פוסט בקבוצה "צריכות שירות???" בפייסבוק.
הקבוצה מורכבת מבני\ות שירות בעבר, בהווה, לעתיד וכן רכזות.
מאמינה שתקבלי שם הרבה יותר מענה על בנות שעושות, עשו או מכירות.
בהצלחה!
באותו הנושא: