4 תשובות
תיהיה נחמד ואל תיהיה בלחץ
אל תהיה בלחץ הכל יהיה טוב :)
אנונימי
זה חרטה לפחות אצלנו
רק שאלו לאיזה מגמה אני רוצה ואם זה מתאים מבחינת ציונים
אם לא יגידו לך להשקיע ולהתאמץ
רק שאלו לאיזה מגמה אני רוצה ואם זה מתאים מבחינת ציונים
אם לא יגידו לך להשקיע ולהתאמץ
איזו מגמה?
באותו הנושא: