4 תשובות
תיהיה נחמד ואל תיהיה בלחץ
אל תהיה בלחץ הכל יהיה טוב :)
אנונימי
זה חרטה לפחות אצלנו
רק שאלו לאיזה מגמה אני רוצה ואם זה מתאים מבחינת ציונים
אם לא יגידו לך להשקיע ולהתאמץ
איזו מגמה?