ידיד הזמין אותי למועדון ושבאתי הוא נעלם אז הייתי לבד והתעצבנתי עליו בווצאפ ואמר שהוא רוצה לפצות זה בסדר שסיננתי אותו?
אמרתי לו שאני לא רוצה את הפיצויים שלו וענה תשובות מטומטמות ואז שלחתי לו תמונה שאמרתי לו שכבר קיבלתי את הפיצויים ואז שאל אותי לגבי זה ואז סיננתי אותו במשך שבועיים והוא אפילו לא שלח לי הודעה מאז