6 תשובות
ישראל בבנייה
הייתי לפני שבוע, היו איזורים גדולים ומרוכזים לאירופה, אמריקה ואפריקה, אלא בעיקר המדינות הערביות שקיבלו כל אחת איזור שלם, ובכל אחת מכרו בדיוק אותו הדבר, שטיחים כאלה.
סתם באים לשם לקנות ולבזבז.. באקספו ששם לומדים על מדינות ועל הטכנולוגיה וחדשנות שלהם, הוא חובה.
והוא מסתיים ב31/3 אז קדימה!
הייתי לפני שבוע, היו איזורים גדולים ומרוכזים לאירופה, אמריקה ואפריקה, אלא בעיקר המדינות הערביות שקיבלו כל אחת איזור שלם, ובכל אחת מכרו בדיוק אותו הדבר, שטיחים כאלה.
סתם באים לשם לקנות ולבזבז.. באקספו ששם לומדים על מדינות ועל הטכנולוגיה וחדשנות שלהם, הוא חובה.
והוא מסתיים ב31/3 אז קדימה!
שואל השאלה:
נדירר
אז רגע הבנייה של ישראל מסתיימת ב31.3?
נדירר
אז רגע הבנייה של ישראל מסתיימת ב31.3?
לא, תערוכת האקספו.
התערוכה הבאה ב2025 ביפן אז חייבים להספיק עכשיו
התערוכה הבאה ב2025 ביפן אז חייבים להספיק עכשיו
שואל השאלה:
אהה אוףף אני טסה ב7/4 אני לא אספיק לצערי :(
אהה אוףף אני טסה ב7/4 אני לא אספיק לצערי :(
אז בלי לחץ, התערוכה מתקיימת כל חמש שנים
ותהני מלא בדובאי! נחתתי בארץ ביום חמישי את מוזמנת לדבג לטיפים
ותהני מלא בדובאי! נחתתי בארץ ביום חמישי את מוזמנת לדבג לטיפים
שואל השאלה:
איזה כיף תודה!!
איזה כיף תודה!!
באותו הנושא: