7 תשובות
יש הבדל במידות, אם אני זוכרת נכון מידות נערים הן קטנות במידה וחצי ממידות גברים.
שואל השאלה:
דיברתי על מידת נשים
דיברתי על מידת נשים
אנונימית
מידת נוער = מידת נשים פחות שתי מידות
(במידות של ארהב)
ככה שאם את מידה 8 בנשים אז את מידה 6 בנוער
ואת זה תקחי ותעבירי למידות אירופאיות במידת הצורך.
(במידות של ארהב)
ככה שאם את מידה 8 בנשים אז את מידה 6 בנוער
ואת זה תקחי ותעבירי למידות אירופאיות במידת הצורך.
שואל השאלה:
לא נכון
אני מידה 38/37 בנשים
ולקחתי בנוער מידה 38 וזה אחלה עליי
הקטע אם אני מזמינה מחול ובא לי נעל של נוער כי זה יותר זול משמעותית
אז אני יכולה מידת נועד או שעדיף מידת נשים?
לא נכון
אני מידה 38/37 בנשים
ולקחתי בנוער מידה 38 וזה אחלה עליי
הקטע אם אני מזמינה מחול ובא לי נעל של נוער כי זה יותר זול משמעותית
אז אני יכולה מידת נועד או שעדיף מידת נשים?
אנונימית
עדיף ללכת על בטןח ולקחת מידת נשים ולשלם 100 שקל יותר.
רק אומרת שזה כן נכון אולי בדגם הספציפי שלך הנעל קטנה יחסית אז זה מרגיש לך בסדר.
ןאולי במידות אירופאיות זה קצת אחרת מבחינת נוער ונשים...
רק אומרת שזה כן נכון אולי בדגם הספציפי שלך הנעל קטנה יחסית אז זה מרגיש לך בסדר.
ןאולי במידות אירופאיות זה קצת אחרת מבחינת נוער ונשים...
שואל השאלה:
זה לא 100 שקל יותר מדובר פה בדולרים
אבל סבבה צודקת
זה לא 100 שקל יותר מדובר פה בדולרים
אבל סבבה צודקת
אנונימית
שמעי ומה תעשי אם תגיע נעל בחצי מידה פחות?
אז חשבת את יוצאת בזול בסוף יצא לך יקר כי תצטרכי לקנות את הנעל מחדש.
מבינה מה אני אומרת? מעדיפה לשים עוד 200 שקל על נעל ולדעת שאני מקבלת במידה שטובה לי בלי להתסבך ולהתבאס...
אז חשבת את יוצאת בזול בסוף יצא לך יקר כי תצטרכי לקנות את הנעל מחדש.
מבינה מה אני אומרת? מעדיפה לשים עוד 200 שקל על נעל ולדעת שאני מקבלת במידה שטובה לי בלי להתסבך ולהתבאס...
באותו הנושא: