11 תשובות
למה לא
כן עם מחליק חח
כן
רק שהשיער יהיה יבש
לא על רטוב!!!!
לא על רטוב!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
יבש לגמרי או לח?
יבש לגמרי או לח?
אנונימית
שואל השאלה:
וכן יש לי חח
וכן יש לי חח
אנונימית
עדיף יבש כי אם הוא לח אפילו זה ישרוף אותו עוד יותר
הרטיבות תגרום לזה שהוא יישרף תצטרכי להעביר כמה פעמים כדי לקבל תוצאה והריח אלוהים איכ
קיצור כמה שיותר יבש
קיצור כמה שיותר יבש
אנונימית
כן
יש לך מחליק?
כן
באותו הנושא: