10 תשובות
יש את זה לכולם, בנים ובנות רק שלבנים לרוב יש יותר
כן.
ברור שזה נורמאלי לכולם יש את זה!!
אם מדובר בשיערות ממש בהירות כאלה וקצרות אז יש את זה בכל הגוף וזה טבעי
אנונימית
כן זה ממש נורמלי אם זה מפריע לך תעשי אפילציה אפשר לעשות בכל גיל
שואל השאלה:
אבל אני רואה מלא בנות שאין להן.
נגיד לאחותי אין כמו שלי. יש לה שיערות ממש בלונדיניות ובקושי רואים אותם
אצלי רואים את זה קצת יוצר
אבל אני רואה מלא בנות שאין להן.
נגיד לאחותי אין כמו שלי. יש לה שיערות ממש בלונדיניות ובקושי רואים אותם
אצלי רואים את זה קצת יוצר
אנונימית
יש לכולם שיערות בכל הגוף גם בנים וגם בנות. חוץ מבכפות ידיים וכפות רגליים יש בכל הגוף..
אם זה מפריע לך את יכולה לעשות לייזר או שעווה רק לא לגלח כי זה יגדל יותר בולט
אם זה מפריע לך את יכולה לעשות לייזר או שעווה רק לא לגלח כי זה יגדל יותר בולט
כן, לכולן יש
ברור שזה נורמלי. לכולם יש את זה.
כן
באותו הנושא: