8 תשובות
למיטב ידיעתי לא עושים
אתה יכול לבדוק את זה מול המדריכים
כן אולי גם כמה פעמים בשבוע
אנונימית
לי עשו הרבה דווקא כדי להתקדם בחומר, גם יותר שעות
לי עשו תלוי איזה תחנה את
לי עשו פשוט מלא תירגולים
אני עכשיו בקורס אבל נראה לי שרק תרגולים אבל לא בטוח
יכול להיות, אני חושבת שאצלי עשו בחגים