8 תשובות
תלוי מאוד איך האהבה הראשונה השפיעה.
ברור שכן לדעתי
אהבה ראשונה תמיד יש בה משהו מיוחד אבל שה לא אומר שזה הקשר הכי טוב שתמצאו
כן
כן.

~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
יקח זמן
למרות שאני לא ככ בטוח
כן בוודאי!
:)
אם הבחור שבו התאהבת בפעם הראשונה דבר אותך (חס וחלילה!)
או שהבנתם בסוף שאתם לא מתאימים או משהו כזה
אז ברור שכן!
לכל אחד יש את הנפש התאומה שלו
שהיא גם האדם שתואהב יותר מכל!
כלפיו תרגישי את התשוקה הכי עזה וחזקה שיכולה להיות :)))
אל תדאגי 3>
מאחלת לך זוגיות טובה!!!
ושיהיה לכם רק כייף ביחד!
:)