10 תשובות
לא מבין את ההתלהבות עליו
שהוא מצחיק וזהו
בן אדם זהבב ומצחיק גם
נחמד אוהבת חלק מהשירים שלו
לא מכיר
מכיר רק את שיפי ודור 3
הוא אחלה לא חושב עליו יותר מדי
מצחיק ממש ויש לו שירים יפים
הוא מצחיק ונשמע אדם טוב ואני אוהבת את השירים שלו (לא מכירה את כולם)
מאוהבת בו