תשובה אחת
האינטרנט הוא כיכר ציבורית.
זו זירה שבה מתממש "חופש הביטוי" וה"דמוקרטיה" וכדבריו של השופט חשין: "יהיו אף מי שיאמרו כי זוהי הדמוקרטיה בגאונה: שכל יחיד יוכל לומר את דברו ולהשפיע על חברו ועל מי שאינו חברו."


הפעילויות השונות המתבצעות במרחב הוירטואלי קידמו בצורה משמעותית את אורח
החיים הדמוקרטי. הן מאפשרות לקשור ולחבר בין אנשים ורעיונות יותר מבעבר

השימוש בכלים אותם מציע האינטרנט הפך לפעילות שכיחה המאפיינת כמעט כל היבט
בחיינו. חיפוש מידע, שימוש ברשתות חברתיות, שיח און-ליין עם חברים, השתתפות
במיזמים חברתיים או במחאות ציבוריות, פרסום, משחק והנאה.
אנונימי
באותו הנושא: