8 תשובות
שואל השאלה:
הייתי *
מה הבעיה בזה?
לא אשמתך תשכח מזה והיא בטח לא תחשוב כחול ובטח שלא תגיד על זה
3*
לא קרה כלום אל תילחצי .
אם היא תעיר תסבירי.
שואל השאלה:
חחח זה פאדיחה אבל היא לא שאלה מה זה נשבעת אני בעצמי אמרתי אמאלה מה זה
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד בטיק טור בכלל יותר רגוע פעם אחת ישבתי בסבבה פתאום היה גניחה ואח שלי היה לידי פאדיחה קרה לי כמה פעמים אבל שנזכרים זה פאדיחה מה זה ה' ישמור
שואל השאלה:
טוק *
שואל השאלה:
גרוע *