4 תשובות
משתנה עם החבר, אישיות שונה לכל אחד *_*
לא אני מרגישה יותר בנוח בטלפון
שואל השאלה:
מרגיש מוזר בטלפון לפחות בשבילי
מרגיש מוזר בטלפון לפחות בשבילי
אנונימי
חדמש כן
באותו הנושא: