2 תשובות
כן. התפקיד שהיה לי במנילה
לא ישימו אותך סתם ככה בתפקיד שלא קיבלת
יכולים, בנוסף גם שולחים לך זימונים למיונים, אם יש משהו שמעניין אותך מהמיונים שתקבלי תשתדלי לעבור אותם, כי אם את עוברת אותם את בטוח תשתבצי למה שהתמיינת.