21 תשובות
פוחד מבנות
גיי?
חוסר ביטחון
כי ברגע שהוא יחייך יגידו שהוא מטריד מינית ושיט כזה שהבנות אומרות...
כנראה כבר קרה מקרה כזה והוא מעדיף שלא יקרה שוב
בתול
שואל השאלה:
לא נראה לי שהוא פוחד מאיתנו... הוא סתם פשוט לא נחמד אלינו
אנונימית
הומו אולי
גי/ חוסר ביטחון/ סתם לא רוצה / נפגע בעבר
הומו נחמד גם לבנות זה לא נכון
שואל השאלה:
זהו שהוא גם לא נראה הומו
אני לא מבינה את זה, כשהוא מבקש משהו מבנים בעבודה הוא מחייך והכי מקסים, אבל אם זה מבת הוא כאילו דורש ממנה בגסות או שבכלל לא מתייחס אליה
אנונימית
אז אולי הוא מהאלה שפשוט לא מכבדים נשים
כתבתי למה
שואל השאלה:
בגלל פחד שיגידו שהוא מטריד?? על חיוך?? זה הדבר הכי מוגזם ששמעתי
אנונימית
כנראה שזה חוסר ביטחון
גם אני ככה זה לא מכוונה רעה
פשוט אני מפחד לדבר עם בנות לא בצורה טכנית

זה ממש סיוט
אנונימי
שואל השאלה:
לא נראה שחסר לו ביטחון כל כך
אנונימית
ככה זה מה לעשות...
זה ממש מוגזם הקטע עם ההטרדות
כן זה קורה והרבה אבל בנות מגזימות לפעמים
שואל השאלה:
קיצור נראה לי הוא שוביניסט או משהו
אנונימית
אם לא אז הוא סתם חרא בן אדם אבל קשה לי להאמין..
אחרי הכל בתור גבר זכר יש לו אינטרס להיות נחמד לבנות
אנונימי
יכול להיות שיש לו חיבור מקולקל או אפילו פוסט טראומה מבנות.
או שפשוט הוא לא יודע איך להתנהל מול בנות תוצאה מאוד נפוצה של ילדות שמרנית
בתול אני אומר לך...