13 תשובות
כן
יכל לא לסטור אבל לדעתי פעל נכון
יכל לא לסטור אבל לדעתי פעל נכון
לא הגיב נכון בכלל, ואני לא חושב שיש פה שאלה. הפריז בתגובתו, כמו שכריס רוק לא היה צריך להגיד את הבדיחה הזאת, אבל אם וויל סמית' לא היה סלבריטי הוא היה כבר ממזמן מואשם בתקיפה.
צריך לגנות אלימות מסוג כזו, ובטח שלא להפיץ אותה ככה ולהגיד "איזה גבר" כאילו את מי אנחנו מחנכים פה... להשתמש באלימות פיזית כדי להגיב לאלימות מילולית? פגיעה באגו צריכה להוביל להגנה עליו עם הידיים? מה המסר פה?
צריך להוקיע מקרים כאלה והוא צריך להתנצל, לדעתי
צריך לגנות אלימות מסוג כזו, ובטח שלא להפיץ אותה ככה ולהגיד "איזה גבר" כאילו את מי אנחנו מחנכים פה... להשתמש באלימות פיזית כדי להגיב לאלימות מילולית? פגיעה באגו צריכה להוביל להגנה עליו עם הידיים? מה המסר פה?
צריך להוקיע מקרים כאלה והוא צריך להתנצל, לדעתי
לא חושבת שהוא היה צריך להגיב ככה
אבל גם המנחה דיבר ממש לא בסדר ועוד מול כולם
הוא היה צריך לפתור את זה בצורה אחרת אבל מצד שני די מגיע לו
אבל גם המנחה דיבר ממש לא בסדר ועוד מול כולם
הוא היה צריך לפתור את זה בצורה אחרת אבל מצד שני די מגיע לו
אני בטוחה שזאת פשוט הייתה הצגה.
הטקס הזה נהיה פחות נצפה והם חיפשו לעלות רייטינג
הטקס הזה נהיה פחות נצפה והם חיפשו לעלות רייטינג
הגיב נכון מאוד, תומכת במעשה שלו ממש.
הגיב טוב מאוד.
לא תומכת באלימות אף פעם!!! אני לגמריי נגד וויל סמית.
מקווה שיקחו לו את האוסקר.
מקווה שיקחו לו את האוסקר.
זה נראה מבויים בטירוף
אנונימית
^גם אני לא,אבל זה מראה כמה הוא אוהב את אשתו ותומך בה.שאף אחד לא יפגע בה
אנונימית
לא.. זה ממש לא מראה על אהבה אלה על רגישות ופגיעות וילדותיות.. מבינה שזה כאב אבל יכל לפעול אחרת.. לצעוק לו לעקוץ אותו לגרום לו להיצטער לכתוב בטויטר בפייס לעשות לו שיימינג ואפילו לגרום לפיטוריו, אבל לעלות על הבמה מול כולם כמו איזה ערס עבריין ולתת ככה מכה משפילה זה פשוט דוחה! כאב לי על מי שחטף זה עורר אצלי רחמים והלם וישר הצית שינאה כלפי הגנגסטר האלים הזה, מי הוא שירים ידיים?! מה שמו? אז אמר, אנשים איחלו חי למות זה אומר שמותר לי להכות אותם ככה? כולה בדיחה מי ישמע.. אפשר לחשוב, אם אני או כל אחד יתייחס לאמירות ככה נחייה בעולם אלים מאוד! זה לא פיתרון ולא דרך ובטח עודד את האלימות אצל בני הנוער, תהיה עלייה אני בטוחה בזה. שמעתי שרוצים לקחת לו את האוסקר אני לגמריי תומכת! לא מגיע לו להחזיק באחד כזה ואני מחכה להיתנצלות ממנו לבחור המסכן שהולבנו פניו בפני כולם, מה שנחשב ביהדות גרוע כמו רצח אגב.
בזה שהוא היה צריך לפעול בדרך אחרת,את צודקת.
אנונימית
הגיב מצויין.
לא
באותו הנושא: