6 תשובות
לדואר, וכן את מקבלת אס אמס
הם שולחים לך אותה, לוקח לה בערך 3 שבועות להגיע, וישלחו לך מלא אסאמסים שהיא בדרך
והיא מגיעה לדואר כן
כדי להפעיל אותה תצטרכי לשלוח תמספר 1 באס מס אס
אבל קיצר אבל יהיה רשום לך בהודעות זה לא מסובך
והיא מגיעה לדואר כן
כדי להפעיל אותה תצטרכי לשלוח תמספר 1 באס מס אס
אבל קיצר אבל יהיה רשום לך בהודעות זה לא מסובך
אחי זה הגיע לי תוך שבוע
אני קיבלתי אותה בדואר אבל לא בבית דואר רגיל שצריך לקחת אותה ואני קבלתי הודעה בטלפון שזה הגיע.
שואל השאלה:
תודה לכולם!
תודה לכולם!
אנונימית
אמורים להתקשר אליך ולהגיד לך שהוא בא ואת צריכה להגיד לו קוד שהביאו לך קודם
באותו הנושא: