2 תשובות
בסך הכל זו מגמה מאוד כיפית וקלילה, אני אישית נהניתי. זה מפתח מאוד את הביטחון העצמי ולרוב אין ממש לחץ מבחינת הלימודים במגמה. מה שכן, ב יב זה מתחיל להיות אינטנסיבי יותר בגלל ההצגות והבגרות, אבל הכל נעשה מתוך מטרה להצליח ולהנות וההרגשה שאחרי שמעלים הצגה היא הרגשה מדהימה.
המגמה ממש כיפית למי שאוהב משחק אני אוהבת משחק ואני נהנית, אני אישית השנה עברתי ואני בכיתה יא' אז עד חודש פברואר היינו עסוקים בלבחור מחזה ולעבד אותם לדיאלוג/טריאלוג (ממחזה של שעה לדיאלוג או טריאלוג של עשר דקות) ובשבועיים של לפני הבגרות אנחנו באים לחדר תיאטרון ולא לומדים, אנחנו מהבוקר עד הלילה בחזרות ואז עשינו שלושה ימים של הצגות
ביום הראשון העלנו שלושה הצגות- 2 בבוקר ו-1 בערב
ביום השני העלנו ארבע הצגות- 2 בבוקר, 1 בצהריים ואחד בערב, זה היה ממש עמוס לא היה זמן לנשום
וביום האחרון זה מול בוחן.
בקיצור קריעת תחת רצינית, זה לוקח מלא זמן אבל אם את אוהבת משחק אז זה שווה את זה, אחרי הכל זה כיף.
ביום הראשון העלנו שלושה הצגות- 2 בבוקר ו-1 בערב
ביום השני העלנו ארבע הצגות- 2 בבוקר, 1 בצהריים ואחד בערב, זה היה ממש עמוס לא היה זמן לנשום
וביום האחרון זה מול בוחן.
בקיצור קריעת תחת רצינית, זה לוקח מלא זמן אבל אם את אוהבת משחק אז זה שווה את זה, אחרי הכל זה כיף.
באותו הנושא: