4 תשובות
אני ממש אהבתי.. זה תלוי בטעם שלך
שואל השאלה:
^ זה טוב הנסיך האכזר או שיותר מדי הייפ
^ זה טוב הנסיך האכזר או שיותר מדי הייפ
אנונימית
הזחל הרעב
אנונימי
נסיך אכזר
ויש את הנסיך האכזר שאותו עדיף לקרוא באנגלית
ויש את הנסיך האכזר שאותו עדיף לקרוא באנגלית
באותו הנושא: