4 תשובות
אני ממש אהבתי.. זה תלוי בטעם שלך
שואל השאלה:
^ זה טוב הנסיך האכזר או שיותר מדי הייפ
אנונימית
הזחל הרעב
אנונימי
נסיך אכזר
ויש את הנסיך האכזר שאותו עדיף לקרוא באנגלית