3 תשובות
כן, דיי מסוכן.


~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
לא הלך עלייך בעזרת השם יהיה בסדר אבל כן די מסוכן
שואל השאלה:
נכון צריך לבטוח בהשם.. מקסימום סוף סוף אוכל להרביץ לבן אדם בכל הכוח ולפרוק כעסים
אנונימית