3 תשובות
כן, דיי מסוכן.
~אנונימית שאיננה אנונימית
~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
לא הלך עלייך בעזרת השם יהיה בסדר אבל כן די מסוכן
שואל השאלה:
נכון צריך לבטוח בהשם.. מקסימום סוף סוף אוכל להרביץ לבן אדם בכל הכוח ולפרוק כעסים
נכון צריך לבטוח בהשם.. מקסימום סוף סוף אוכל להרביץ לבן אדם בכל הכוח ולפרוק כעסים
אנונימית
באותו הנושא: