5 תשובות
לא קריטי בכלל,תגיד שטעית אם הם ממש ישימו לב אבל אני חושבת שלא באמת משנה להם הציון אלא ההשקעה וגם אם זה לא ככה זה אמור להיות משנה לך ולא להם.
אני הייתי עושה את זה פעם מלחץ והיום אני אומרת את הציון שלי פשוט אבל אל תדאג אני בטוחה שהם ישכחו מזה לגמרי
שואל השאלה:
אני יודע בדרך כלל גם כשאני מקבל טוב וגם כשאני מקבל רע אני מספר להם מה הציון פשוט הפעם לא יודע למה היססתי
אנונימי
שואל השאלה:
התביישתי פשוט באמת לספר את הציון האמיתי למרות שחוץ מזה כל שאר הציונים האחרונים שלי בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
ואני הולך היום גם למורה הפרטי שלי אז אני קצת חושש שבמקרה זה יגיע אליהם לא שהם כאלו קפדנים אבל עדיין
אנונימי
אז אני מבינה אותך לגמרי אני גם הייתי ככה פעם המון מלחץ והיסוס הייתי אומרת משהו אחר אבל זה מובן ובסדר גמור וגם אם הם יקלטו אני בטוחה שהם יבינו