6 תשובות
כן קניתי בקיץ שעבר וגם אני 1.53, הגיע סבבה אבל אין לי קישור
קניתי לפני מלא זמן שני שורטים מבד, הם אחלה אבל רוב הבגדים שם באיכות לא טובה
שואל השאלה:
לא שורטים דפוקאותי שכל התחת בחוץ. משהו יפה באופנה של היום. בעיקרון משהו רגיל שהתפרים שלו פתוחים מהלמטה ולא מקופלים (אם את מבינה למה אני מתכוונת) תודה רבה ממש!
לא שורטים דפוקאותי שכל התחת בחוץ. משהו יפה באופנה של היום. בעיקרון משהו רגיל שהתפרים שלו פתוחים מהלמטה ולא מקופלים (אם את מבינה למה אני מתכוונת) תודה רבה ממש!
אנונימית
יואו אני 1.56 אבל זה ממש קרוב אבל הייתי קיץ שעבר 1.53 וקניתי והגיע נורא
שואל השאלה:
אם למישהי יש קישור שתהיה אחות!!!
אם למישהי יש קישור שתהיה אחות!!!
אנונימית
יש מלא תחפשי
באותו הנושא: