6 תשובות
לא אני, אני מהפוגעי ה1 באפריל
לא רק זה
גם קבוצת תמיכה
חח זה רק לסמן מטרה מאחורי הגב שלך..
מישהו באמת נפגע ביום הזה?
שואל השאלה:
כן^