13 תשובות
לכולן יש פשוט מורידים אם זה מפריע לך
נפוץ לגמרי ולא דוחה בכלל
לכולן יש שיער שם
זה נורמלי וטבעי לחלוטין, כל בחורה בוחרת אם להוריד שיער או לא
שואל השאלה:
ויש הרבה כאלה שפשוט משאירות?
אנונימית
כולן יש
יש כאלה שמשאירות ויש שלא, כל אחת ומה שהיא בוחרת
^^הרבה מורידות גם
אנונימי
יש כן
בחירה שלך לדעתי זה לא מוריד בכלל אבל כן עדיף להוריד מידי פעם ולטפח
לא דוחה בכלל זה טבעי ונפוץ
מכירה הרבה בנות שמשאירות, לא כולן מורידות, אני חושבת שזה ממש סבבה ולגיטימי
אני אישית מעדיף בנות שלא מורידות שיער
אנונימי
אממ בחירה שלך אם להוריד או לא אם יש יותר מידיי מצטברים חיידקים ואם אין בכלל יכולים להיכנס חיידקים לנרתיק זה מבחינה בריאותית
מהבחינה שלי עם עצמי אני אוהבת להוריד לגמרי כי זה מציק לי שיש אני גם אוהבת מראה חלק
אנונימית