9 תשובות
לא יודע
קצת חופש
כי זה מדהים
כי זאת משמעות החיים
כי זה מנתק אותנו מהמציאות המרה הזאת
כי לא חושבים על כלום, לא צריך לעשות כלום
פשוט ישנים, מנותקים. זה מושלם מושלם
זה אינסטינקט
שואל השאלה:
מה אני אעשה גם אם אשן 20 שעות עדיין אהיה עייפה