5 תשובות
כן, עדיף שלא תעשה את זה. תרגיש כמה שעות באי נוחות את לא תמות
שואל השאלה:
אני מת ליזה
למה בבית שלך את בלי חזיה או תחתונים?
אני מת ליזה
למה בבית שלך את בלי חזיה או תחתונים?
חחח אני לא, ינאי
אני הבאתי דוגמא
אז שקט
אני הבאתי דוגמא
אז שקט
זה קצת מוזר ללכת יחף אבל לא חושבת שיש בעיות עם כפכפים,רוב השכבה שלי באה עם כפכפים לבית ספר
זה מוזר לבוא לבצפר בלי חזיה או תחתונים?
מה אתה בבית?!
חחח
מה אתה בבית?!
חחח
באותו הנושא: