4 תשובות
אפשר להבין אותו... פשוט תעני לו מהר כשהוא עונה ויעבור לו
שואל השאלה:
במה אפשר להבין? אני אמרתי לו ביי ואחרי שעה הייתי בטלפון מה ...לא הבנתי אסור לי?
במה אפשר להבין? אני אמרתי לו ביי ואחרי שעה הייתי בטלפון מה ...לא הבנתי אסור לי?
אנונימית
ברור שמותר לך פשוט אפשר להבין שהוא טיפה נפגע מזה שהוא חשב שהוא משעמם ולא מעניין אותך
שואל השאלה:
מה לעשות שאני בעבודה ...ולא יכולה שיחה רק ווצאפ...והוא אמר לי תהני וסגר את השיחה מה אני אמורה לענות אמרתי גם לך לבב ולא שלח לב חזרה
אגב גם עכשיו כמו מסכנה התקשרתי אליו ודיחייה שוב בווצאפ סינון במקום להגיד שהוא אצל בן דוד שלו גורם לי לרדוף אחריו על מה ולמה לפעמיים משעמם ואין עניין מותר לי נכון? כי מרגישה שהוא מדבר תמיד על עצמו כמה שהוא עשה ובלה בלה
מה לעשות שאני בעבודה ...ולא יכולה שיחה רק ווצאפ...והוא אמר לי תהני וסגר את השיחה מה אני אמורה לענות אמרתי גם לך לבב ולא שלח לב חזרה
אגב גם עכשיו כמו מסכנה התקשרתי אליו ודיחייה שוב בווצאפ סינון במקום להגיד שהוא אצל בן דוד שלו גורם לי לרדוף אחריו על מה ולמה לפעמיים משעמם ואין עניין מותר לי נכון? כי מרגישה שהוא מדבר תמיד על עצמו כמה שהוא עשה ובלה בלה
אנונימית