11 תשובות
לא לקנא לו מאמי
אנונימית
זה די מנגנון, אבל תסמכי על חבר שלך. אמון בין בני הזוג זה בין הדברים אם לא הדבר הכי חשוב בזוגיות.
בכלליות פשוט תנסי להכיל את זה, הוא בן אדם, וכמו שלך יש ידידים אז גם לו יש.
בכלליות פשוט תנסי להכיל את זה, הוא בן אדם, וכמו שלך יש ידידים אז גם לו יש.
שואל השאלה:
בתחילת הקשר לי לא הפריע בכלל ולו ממש הפריע כל פעם והוא ממש השתפר בזה ואני לא מבינה איפה הבעיה אצלי
בתחילת הקשר לי לא הפריע בכלל ולו ממש הפריע כל פעם והוא ממש השתפר בזה ואני לא מבינה איפה הבעיה אצלי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אבוא ואגיד שאני לא אוהבת שהוא נמצא עם בנות אחרות כי זה לא שהוא נפגש איתן לבד הוא נפגש איתן עם עוד כמה בנים וכאילו אני מרגישה שהן הרבה יותר טובות ממני ושהוא יחליף אותי בהן
אני לא אבוא ואגיד שאני לא אוהבת שהוא נמצא עם בנות אחרות כי זה לא שהוא נפגש איתן לבד הוא נפגש איתן עם עוד כמה בנים וכאילו אני מרגישה שהן הרבה יותר טובות ממני ושהוא יחליף אותי בהן
אנונימית
תסמכי עליו כי בזוגיות הדבר הכי חשוב זה באמת להאמין אחד לשני
אם את באמת מרגישה משהו על זה ממש תדברי איתו על זה
ולמה לך לקנא מאמינה שאת שווה מאוד
אם את באמת מרגישה משהו על זה ממש תדברי איתו על זה
ולמה לך לקנא מאמינה שאת שווה מאוד
שואל השאלה:
אבל הן יותר יפותת ממני
אבל הן יותר יפותת ממני
אנונימית
שואל השאלה:
והוא יכול להחליף אותי
והוא יכול להחליף אותי
אנונימית
שואל השאלה:
איך הגעת למסקנה הזאת אבל חחח
איך הגעת למסקנה הזאת אבל חחח
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שאני לא סומכת פשוט זה מלחיץ
זה לא שאני לא סומכת פשוט זה מלחיץ
אנונימית
שואל השאלה:
אה הוא נמצא בחבורה ענקית כזאת ויש שם כמה בנות
והוזמנתי פשוט אני לא יכולה היום וזה
אבל בסוף הוא יצא עם שני חברים אחרים בלי בנות אבל אני מבינה שיש לו ידידות ןזה בסדר
אה הוא נמצא בחבורה ענקית כזאת ויש שם כמה בנות
והוזמנתי פשוט אני לא יכולה היום וזה
אבל בסוף הוא יצא עם שני חברים אחרים בלי בנות אבל אני מבינה שיש לו ידידות ןזה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!!
תודה!!!
אנונימית
באותו הנושא: