3 תשובות
אתמול שמעתי אותו פעם ראשונה בהופעה שלהם
וזה שיר ממש טוב
וזה שיר ממש טוב
^יותר נכון כבר בתוך המעגל הזה (סופי.. לא נרדמת כבר חצי שנה בלילה..) אבל בעיקרון כן מה שאמרו מעליי.
מישהי שמדרדרת לזנות
באותו הנושא: