7 תשובות
אם את אוהבת את זה...
ברור!
ברור!
אם את אוהבת
כןן
אם את אוהבת כן אבל גם תחשבי על המשך החיים, אולי את תעדיפי מגמה אחרת שאולי יותר תעזור לך בחיים האמיתיים (נגיד באוניברסיטה וכו)
כן, אבל רק אם את באמת אוהבת את זה.
נגיד הלוואי והיה מגמת ספרות אצלנו, כי בטוח הייתי בוחרת בה.
אבל לצערי אין, אם את אוהבת אז כןכן ברור.
נגיד הלוואי והיה מגמת ספרות אצלנו, כי בטוח הייתי בוחרת בה.
אבל לצערי אין, אם את אוהבת אז כןכן ברור.
אם זה מעניין אותך אז לגמרי
זה רק עוד 3 יחידות בנוסף ל2 יחידות שכולם עושים אז נורא קל לשלב את זה עם עוד מגמה בלי יותר מידי עומס
אז אם את אוהבת ספרות ולקרוא לכי על זה
זה רק עוד 3 יחידות בנוסף ל2 יחידות שכולם עושים אז נורא קל לשלב את זה עם עוד מגמה בלי יותר מידי עומס
אז אם את אוהבת ספרות ולקרוא לכי על זה
אנונימית
מיאו
באותו הנושא: