12 תשובות
כן, בזמן הראמדן. התחיל היום.
כן גל טרור באופק
אנחנו די פירקנו אותם שנה שעברה ככה שאין להם טעם לפתוח איתנו מבצע השנה עם שיגורים
אנונימית
beu
כל שנה אנחנו "מפרקים" אותם, זה לא עוצר אותם.
לא יהיה שיגורים
עדיין מלקקים את הפצעים
שנה הבאה שנתיים

עכשיו יש גל טרור בארץ
נקווה שיהיה כמה שיותר שוטרים ואזרחים עם נשק במהלך האירועים ככה שיהיה כמה שיותר קל לנטרל ולסיים את החודשיים הקרובים עם כמה שפחות הרוגים
שואל השאלה:
אנחנו תמיד מפרקים אותם אין קשר לרצון שלהם לשגר טילים אולי היכולת שלהם נפגעה אבל הם לא יוותרו עד הסוף כך שמנטלית טילים אין להם בעיה לשגר
אנונימי
ראיתי בחדשות כתבה על זה שלא חושבים שעזה תתערב כי הם בונים איזה משהו שם ויש להם מה להפסיד.
אבל מניחה שכן יהיה פיגועים בארץ, לא חושבת שכמו שנה שעברה אלא כמו שעכשיו כל כמה ימים מישהו יוצא ויורה או כזה
^ אנחנו הורדנו להם מלא בסיסים מערכות מידע ויש להם הרבה פחות טילים עכשיו הם לא יתחילו מבצע איתנו לפחות לא באותו סדר גודל כמו של שנה שעברה
אנונימית
חס וחלילה
אני לא חושבת שניתן לדעת מעכשיו
כן ולא אתחיל מכן, על פי המצב בישראל זה נראה כאילו הם באמת מתכוננים לעשות את זה ומתחילים מפיגועים. לא, בשומר החומות שהיה פיצצנו להם הרבה והם מפחדים עכשיו שיפוצצו אותם. אבל יש מצב שהם מתכוננים. חוץ מזה, אין להם סיכוי לנצח אותנו.
אני לא חושבת שיהיה מבצע בעזה בגלל הפיגועים.
זה יכול להתפתח מעימותים מהר הבית או לא יודעת מה
כל עוד אין אלפי יהודים בהר הבית לא יהיה כלום
אנונימית