22 תשובות
ללכת לים
שואל השאלה:
כן אבל מה לעשות כדי שזה יעבוד? שבמקום להישרף אני אשתזף
אנונימית
דברי איתי בפרטי
שואל השאלה:
אני לא ממש רוצה לדבר בפרטי.. לא פשוט יותר לכתוב פה?
אנונימית
לא... בואי לפרטי
שואל השאלה:
כתבתי שאני לא רוצה ללכת לפרטי. זה גורם לי להרגיש לא בנוח
אני כבר אבדוק בגוגל
אנונימית
טוב חבל
שימי קרם הגנה או שמן גזר
אבל שמן גזר טוב יותר, יש שמנים עם דרגות שונות שימי לב
שימי קרם ניבאה!!!
אוי (ככה קוראים לי בכל האתרים)^
את דפוקה, את רוצה שהשמש תטגן אותה זה פאקינג שמן.
והיא ממש בהירה היא יכולה לקבל סרטן העור בגללך
פשוט תקני בסופר פארם או אונליין קרם שיזוף כזה ,
אבל תעקבי אחרי ההוראות כדי שלא תיראי כמו גזר
כנראה שכבר החלטת אבל אולי תחשבי על זה שוב, לא בהכרח כדאי לך להשתזף, עדיף להיות נטולת סרטן וחכמה בשמש
תקשיבי זה פשוט יקרה מאוד בהדרגה ותיזהרי גם לא לשרוף את עצמך

תשימי קרם הגנה על כל הגוף והפנים כל שעתיים שלוש ותמצאי שמן שיזוף עדין אולי שמן קוקוס או שמן אגוזים משהו מהסופר פארם שמיועד לשיזוף לא עכשיו שמן קנולה

ואל תהיי בפעמים הראשונות עם השמן יותר משעה שעתיים תתחילי בהדרגה
flixo
אני בן דבר ראשון אם כבר אז אני דפוק לא דפוקה.
זה מה שאח שלי עשה, והוא גם לבן, אולי זה לא מתאים לכולם בגלל זה צריך לשאול את המוכר בסופר פארם או מישהו. כמו שאמרתי יש דרגות הגנה שונות, עם low של ניבאה משתזפים הכי לאט וזה טוב ניראלי כי כנראה זה נותן הכי הרבה הגנה.
אבל אני לא מומחה. אל תסמכי רק עליי
רגע אנשים חשבתם שהתכוונתי לשמן בישול?
שואל השאלה:
^ חחח לאלא, הבנתי שהתכוונת לקרם הגנה שמן גזר
תודה על עזרה!
אנונימית
אוי (ככה קוראים לי בכל האתרים)
אף אחד לא חשב שהתכוונת לשמן לבישול.
שאלה מה עושים עם שמן?! מטגנים. שמן גזר זה שמן לכול דבר. לא רק שזה יכול לגרום לסרטן העור זה מזקן את העור מהר יותר (קמטים). תעשה לי טובה במקום להגיב לי לך תקרא על זה.
אם את רוצה לקנות שמן גזר שתדעי זה בא ביחד עם סרטן העור וקמטים בגיל צעיר.בהצלחה בטיגון-
שואל השאלה:
^ אבל זה לא כל כך נכון מה שאת אומרת
זה גם לא שאני אשתזף עד שאני אראה כמו גזר, אני רק אשתזף טיפה כדי לא להיות כל כך לבנה מחזירת אור
אני באמת חושבת שזה לא כזה נורא
אנונימית
את לא הבנתי אותי נכון ,התכוונתי שעדיף לקנות קרם שיזוף שזה נראה כמו קרם/מוס ושאת שמה את זה את נראת שזופה ואז לא צריך להשתזף
גם אם תשתזפי קצת זה עדיף יכול לגרום לבעיות רציניות