אם למישהו ננעל האייפון והוא לא הצליח להיכנס אליו ועשה מחיקת האייפון תכנסוו
ננעל לי האייפון ואני לא מצליחה לפתוח אותו ואני גם לא זוכרת את הסיסמא,עשיתי מחיקת האייפון שלי וכאילו רשמתי את הסיסמא וזה כבר טוען יותר משעה,זה אומר שכאילו הסיסמא נכונה פשוט לוקח יותר מידי זמן כי ככה זה אמור להיות?