8 תשובות
שואל השאלה:
מה עם הסבר? אנונימית.
מה עם הסבר? אנונימית.
אנונימי
22
22 אולטרה, יש לי אותו, כותבת ממנו עכשיו והוא פשוט מעולה. שווה כל שקל.
s22 אחלה טלפון, אך דומה ממש לs21 שיצא לא מזמן, לכן אני אישית מעדיף את ה-אולטרה כי הוא עם שינויים רבים מאז ה- s20 אולטרה ל-s21 אולטרה
s20 אולטרה
22
אנונימית
שואל השאלה:
תתנו הסברים.
תתנו הסברים.
אנונימי
22
באותו הנושא: