2 תשובות
תשני באוטובוס
קודם כל לכי לישון כדי שתהיי עוד יותר רגועה
ובאמת שיהיה בסדר, זה סהכ טיול
יהיה כיף ואת תעברי את זה השניות ולא תשימי לב שהזמן עבר
תהני!! :
ובאמת שיהיה בסדר, זה סהכ טיול
יהיה כיף ואת תעברי את זה השניות ולא תשימי לב שהזמן עבר
תהני!! :
באותו הנושא: