10 תשובות
להבריז
להבריז קלל
זה מתמטיקה סתם חבל שתפסידי זה הפסד שלך
אנונימי
להבריז
הייתי אומרת להבריז אבל מתמטיקה זה חשוב אולי תפסידי חומר חשוב ואחר כך היה קשה לך להשלים
אם יש לך מבחן או משהו בזמן הקרוב או שאת לומדת חומר חדש אל תלכי אם זה אותו החומר ואין לך מבחן או בוחן לכי לים
איזה כיתה את? אם את בתיכון עדיף לא להבריז
שואל השאלה:
אני מסכימה עם כולם פה חבל שהמורה שלי לא
אני מסכימה עם כולם פה חבל שהמורה שלי לא
אנונימית
קלל להבריזז
כן
באותו הנושא: