תשובה אחת
קרם לחות לשיער שמים על שיער לח/רטוב אז בדרכ רק אחרי המקלחת אבל אם הוא יבש את יכולה גם סתם להרטיב אותו בכיור/עם ספריי או לשים שמן לשיער