7 תשובות
כן לוחמים לוחמות ומכים מכיות
יש ויש
שואל השאלה:
כי ראיתי שלוחמים מבקשים לצאת עם הנשק הביתה והייתי בטוחה שזה כבר ככה
אנונימית
לא כולם יוצאים עם נשק, לפעמים כשיוצאים ליותר מסופש משאירים את הנשק בבסיס
שואל השאלה:
הבנתי, תודה לך :)
אנונימית
תלוי, תלוי בתפקיד ובגזרה.
ובאופן כללי, בחלק מהיחידות לא מאפשרים משום מה.