התחברות
הרשמה
קיבלנו תעודות מחצית, הציונים שלי בסדר?
מתמטיקה 64
אנגלית 89
לשון 91
ספרות 90
ערבית 92
אזרחות 76
ביולוגיה 80
היסטוריה 87
ספורט 70
פיזיקה 99
של"ח 95
תנ"ך 94
3 באפריל 2022, 21:34
ציונים
תעודות
בגרות
כיתה
ממוצע
4 תשובות
מהמם יאחתי
W
WorkTwerk
כן אחלה רק תשתפרי במתמטיקה
ש
שלדון פלנקטון
כן טובים רצח
ב
בוב כבוש
שואל השאלה:
תודה לכם אנשושים
ח
חתיך_מאוד69
באותו הנושא:
מה הציון הכי נמוך שקיבלתם בתעודת מחצית?
היי קיבלנו תעודות איך הציונים?
היום קיבלנו תעודת וזה הציונים שלי, לדעתכם זה טוב?
מישהו עוד קיבל תעודה של מחצית?
קיבלנו תעודות עכשיו והציון הכי נמוך זה 79 זה נחשב טוב?
תעודת מחצית א יותר חשוב או תעודת מחצית ב?
כל הציונים שאני מקבלת בכיתה י נכנסים ל30% של התעודות בגרות או שזה רק לתעודת מחצית?
נקבל תעודות בכלל? זה מרגיש לי ששלשום קיבלנו תעודות של המחצית
אני בכיתה ז'. היום קיבלנו תעודות. קיבלתי תעודה ממש טובה והשתפרתי מבחינת הציונים בהמון מקצועות.
גם לכם יש 3 מחציות? כי הסתכלתי בתעודה שוב ( כי אנחנו קיבלנו עוד בדצבמר את התעודות ), ויש לנו שם 3 מחציות...
קיבלנו תעודות היום, ואני רוצה להעלות את הציונים שלי בביולוגיה, איך אפשר לעשות את זה?